niedziela, 17 lutego 2013

Hejka! Sorki że tak późno :D Mój pies wyje za braćmi :D I to tak wkurza ale i tak go kocham :D :)  A to fajny pomysł na bransoletkę :) Znalazłam w sieci :)    Do mnie przyszli dzisiaj bratankowie i miałam dużo huku :P  Muszę iść na sanki!! :) Filip znowu nocuję :) Wpadłam na pomysł żeby w każdym poście dodać jakiś fajny pomysł :) Co  wy na to ? Mam ochotę oglądnąć film , ale Filipowi się nie chce :D Ewentualnie może się zgodzi na ,, Zambezia'' :) Trochę się nudzę na feriach jak Filipa nie ma :( Bo Jagoda gdzieś jedzie do rodziny lub Kamili :D:D Znacie jakieś fajne filmy ?? :) Ja polecam ,, It 's a boy , girl thing'' coś takiego :) Na zalukaj :) Na kinomaniaku chyba też jest :) Dziękuję za to że obserwujecie ! Odwdzięczam się :) To tyle na dzisiaj :****   

~Aleksia~

3 komentarze:

  1. CO do galnów to w Heavy Duty i Red Park :).

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę świetne!
    fajny post, o jej! BOSKIE TO
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń