piątek, 15 lutego 2013


Hej! Man na imię Ola :)  Nie lubię jak ktoś mówi do mnie OLKA!!!!!  Mam psa - husky ma na imię Friko :) 
Moją 1 z najlepszych przyjaciółek jest Jagoda:)
Moja klasa:
blondynka z którą często się kłóce ale jest fajna :) Troszkę mnie kopiuje  :P
Szatynka którą dużo osób lubi :) ( ja też) Jest miła i zawsze pożycza chusteczki :D
brunetka: Jedna z najfajniejszych dziewczyn :) Ale prawie wszystkie dziewczyny lubię :)  Jest ona miła i fajna:D
szatynka: Nie znosze jej ! Jest Fałszywa :(  Mało o mnie wie a myśli ze wie wszystko :P Nakłamałam jej w kim się zakochałam a ona w to wierzy :D:D:D 
Kinga , Monia i Ewa : są spoko :) Najbardziej z nich lubię Kingę :) Miłe chociaż czasem.....
I chłopaki : Wszyscy tempi  :D Bywają fajni ale nie zawsze :D
I Jagoda: Miła , Fajna , zawsze pomocna:) Dobrze doradzi i zawsze jest ze mną :)  Kocham ją po przyjacielsku <3 nie wiem co bym bez niej zrobiła <3 <3

~Aleksia~

4 komentarze:

  1. Haha :D A ile masz lat ?! Niektórzy chłopcy faktycznie są głupi ^_^ Pozdrawiam i obserwuję ^^ http://magicalkissofeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 12 :D Moi koledzy są aż nadzwyczajnie głupi :D Ja też pozdrawiam :*
    Również obserwuję :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej fanie zaczynasz, tylko oczy mnie bolą od tak małej czcionki pozdrawiam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej :) Powiększę :):):) ja też pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń