sobota, 16 lutego 2013

Hej :)  Dzisiaj próbowałam oglądać bajkę ,, Hotel Transylwania'' :D  Nie wiem jak to się piszę :D Jest u mnie Filip :) Nocuje :) Dziś grałam z Filipem w ,,Rumikub''... Teraz dokończę oglądać tą bajkę :) Niestety nie mogę chodzić z psem na spacer :( Bo ciągnie i się czasami słucha czasami nie. Taką maja naturę psy Husky :D  Są uparte i potrzebują dużo biegać :D Bawię się z nim tylko na podwórku :( No ale za rok moze bd mogła :) :) Mam nadzieje :) a wy macie psy ?? :) To mój pierwszy :) Niedługo kończy 1 rok :) 19 lutego :D Będę starała się systematycznie dodawać wpisy na bloga :) :) Ostatnio wszystko i wszyscy mnie wkurzają  :( Macie na to radę ??:D:D:D   Ciąglę obgryzam paznokcie :D    Powiem wam coś :D
 Warto olejować włosy :) Zobaczcie sobie w google :)  Włosy są super!!   Ja dopiero zaczynam :) efekt widać po kilku miesiącach :)  UWIELBIAM Besty :) Poprawiają humor :) To tyle na razie :) Dobranoc :**** <3
~ Aleksia~

3 komentarze:

  1. Hihi:D Olejowanie włosów, już PACZAM :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym olejowaniem włosów. :D

    Nowa notka, zapraszam :

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/2013/02/blog-kawaek-mojego-serca-takze-zycia.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń